Az Állatkert „értéket és élményt teremt"

19
Jan

A Fővárosi Állat- és Növénykert látogatóinak száma 2014-ben meghaladta az egymillió főt.

Az MT Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese az országmarketinget tekintve is pozitív visszacsatolásnak tekinti a Fővárosi Állat- és Növénykert ragyogó eredményét, miszerint látogatóik száma 2014-ben meghaladta az egymillió főt. 

Horváth Gergely a minden állatkerti munkatársnak és a vezetésnek szóló gratulációján kívül elmondta: az MT. Zrt. továbbra is a legnagyobb örömmel működik együtt a Fővárosi Állat- és Növénykerttel. A Magyar Turizmus Zrt. az elmúlt négy évben több mint 10 ezer külföldi újságírót és turisztikai szakembert látott vendégül, az Állatkert számtalan szakmai rendezvény és sajtóesemény otthona volt. Hangsúlyozta: az utazók egyre inkább keresik a különleges, trendi látnivalókat, ennek megfelelően a főváros turisztikai marketingkommunikációjában az élményteremtés áll a középpontban, amelyre az állatkertek remek lehetőséget kínálnak.

A közelmúlt fejlesztéseinek köszönhetően Magyarország és vele együtt Budapest turisztikai kínálata megújult, szolgáltatásaink világszínvonalúak. Budapest hazánk első számú turisztikai célterülete, a leglátogatottabb magyarországi város: a külföldi vendégek többsége a fővárosba érkezik. Az MT Zrt. nagy hangsúlyt fektet a régió és ennek részeként a Fővárosi Állat- és Növénykert nemzetközi és hazai népszerűsítésére. Rendkívül nagy szerepet játszanak Budapest népszerűsítésében az olyan kampányok is, mint például a Magyar Turizmus Zrt. által kezdeményezett és koordinált, nagy sikerű téli forgalomélénkítő kampány, a Budapest Winter Invitation. Az MT Zrt. mind a belföldi, mind a külföldi látogatóknak szóló kiadványaiban egyaránt említést tesz a budapesti állatkertről, mint nagy múltú, mindazonáltal folyamatosan megújulni képes intézményről.

Forrás: turizmus.com

Kapcsolat