FŐBB TEVÉKENYSÉGEINK AZ ÜZLETI UTAZTATÁS TERÜLETÉN

INCENTIVE ÉS SZAKMAI UTAK SZERVEZÉSE:

Utazási lehetőségek vagy különleges élményt nyújtó programok felajánlása a mai üzleti életben, bevált eszközei a dolgozói teljesítmény elismerésének, ösztönzésének valamint új üzleti partnerkapcsolatok kiépítésének, meglévők elmélyítésének. Incentive programok segítségével egy közös utazás vagy emlékezetes rendezvényprogram során a résztvevők nemcsak szakmai tapasztalatokkal gazdagodhatnak, hanem emberileg is közelebb kerülhetnek egymáshoz, összekovácsolódhat egy csapat.

Sokoldalú programot állítunk össze megrendelőnk részére, melyet rugalmasan formálunk az adott szakmára, és azon belül is ügyfeleink kérése szerint. Egyeztetés után állítjuk össze az út szakmai és kulturális programjait is. Az út sikerét garantálják külföldi partnereink, a jól bevált szállásaink és a már több éve nálunk dolgozó, tapasztalt, nyelveket magas szinten beszélő idegenvezetőink. Az ilyen utak kiválóak külföldi tapasztalatszerzésre, kapcsolatok kiépítésére, ápolására. Nem elhanyagolható szempont, hogy ha megfelelően történik a szervezés, ez az út a cég számára költségként elszámolható.

Ízelítő programkínálatunkból:

  • akár 12 hőlégballonnal egyszerre a fellegek fölött
  • csoportos rally oktatás
  • extrém barlangtúra
  • szürettel egybekötött borkóstolás
  • Budapest feletti éjszakai túra helikopterrel
  • golfuzsonna
  • tankvezetés terepen
  • orgonakoncert az Aggteleki-cseppkőbarlangban
  • Trabant-rally a Pusztában, lovas bemutató, lovas kocsikázás
  • komplett gálavacsora egyedi helyszínen és kapcsolódó programokkal
  • teveversenyzés Tunéziában
  • tengeri vitorlázás szigetkalandokkal
  • jégtörő hajóval az Északi-tengeren
  • a természet nyomában az afrikai szavannákon
Millennium Utazási Iroda 2013. évi katalógusMillennium Utazási Iroda cégbemutató

A dokumentumok megtekintése az Adobe Reader programmal ajánlott!

SZAKVÁSÁROK, KONGRESZUSOK:

Kifejezetten erre a területre szakosodott kollégáink, megszervezik részvételüket külföldi szakvásárokon és konferenciákon. A vásárbelépők, konferencia-regisztrációk és katalógusok beszerzése mellett a szállást, ill. az utaztatást és a transzfereket is intézzük.

REPÜLŐJEGY FOGLALÁS:

Irodánkban, valamint weboldalunkon keresztül bármikor lefoglalhatják repülőjegyüket.  A rendszeren keresztül a világ valamennyi légitársaságának járataira tudunk helyet biztosítani. Természetesen emellett az úgynevezett fapados légitársaságok is az ajánlataink között szerepelnek, amennyiben a leggazdaságosabb megoldásra van szükségük.

SZÁLLÁSFOGLALÁS:

Kiemelkedő és több év alatt kialakult külföldi partnereinken és speciális online rendszereinken keresztül, mintegy 150 országban, a hotelek publikált ára alatt tudjuk Önök felé a szállásdíjakat kiajánlani, akár azonnali foglalással is. Igény esetén megszervezzük a reptéri transzfert, illetve welcome meglepetést is biztosítunk.

AUTÓBÉRLÉS:

Foglalási rendszerünkön keresztül a világ szinte összes pontján tudunk bérkocsit biztosítani a lehető legkedvezőbb áron. Az árakat is azonnal tudjuk közölni Önök felé.

KONGRESSZUS SZERVEZÉS:

A Millennium cégcsoport hét éve szervez konferenciákat, rendezvényeket. A rendezvényekhez saját alkalmazásunkban betanított, professzionális idegenvezetőket és hostesseket/hostokat biztosítunk.
A szervezés részfolyamatai általában:

  • A kongresszus előzetes költségvetésének elkészítése, igény esetén módosítása.
  • A kongresszus és a kiállítások helyszínének (előzetes egyeztetés alapján) lefoglalása.
  • Regisztrációs lap elkészítése (nyomtatott, internetes formában).
  • A Megbízó által megadott személyek kiértesítése.
  • A beérkezett regisztrációk visszaigazolása, nyilvántartása, regisztrálása, pénzügyi tranzakciók lebonyolítása.
  • Előzetes tájékoztató (kongresszusi füzet) összeállítása, szerkesztése, nyomdai munkálatokkal, majd a kész programfüzetek postázása.
  • A kongresszus idejére saját grafikusainkkal elkészítjük a 2. kongresszusi füzetet és a résztvevők rendelkezésére bocsátjuk - minden füzet színes kivitelben kerül elkészítésre.
  • A Megbízó által jóváhagyott poszterek kiállításához tárolókat, illetve eszközöket biztosítunk.
  • Minden kongresszusi résztvevő számára a kongresszusi anyagok megfelelő tárolása céljából a kongresszus logójával ellátott kongresszusi táskát, íróeszközt, jegyzettömböt biztosítunk.
  • A kongresszushoz megfelelő audio és vizuál eszközöket biztosítunk.
  • Szponzorokkal, támogatókkal, kiállítókkal folyamatosan egyeztetünk, a kiállítók számára igénynek megfelelő kiállítási helyet biztosítunk.
  • Igény esetén szálláshelyeket biztosítunk
  • A Megbízó kérésének megfelelően, a kongresszusi napokra, a helyszínen étkezést biztosítunk
  • Igény szerint zenés bankett vacsorát szervezünk.
  • A kongresszus ideje alatt a helyszínen állandó ügyeletet biztosítunk.
  • A kongresszus lebonyolítása után zárólagos költségvetést / elszámolást készítünk.
  • A meghívott V.I.P. vendégek utaztatását megszervezzük.
  • A kongresszusra hostessek/hostokat, felszolgálókat, tolmácsot, képzett személyzetet biztosítunk.
  • Megrendelő felé megküldjük végleges elszámolásunkat.
  • Megrendelő által grafikailag jóváhagyott visszacsatolást küldünk a vendégek részére.

UTASBIZTOSÍTÁS:

Szerződéses partnerünkkel (AXA Biztosító Zrt.) a legkedvezőbb napi árak mellett a legjobb biztosítási feltételeket ajánljuk külföldi utazásaikhoz.

VÍZUM ÜGYINTÉZÉS:

Vállaljuk vízumok beszerzését azokba az országokba, ahol szükséges és Magyarországról elintézhető.

AKIK MÁR MINKET VÁLASZTOTTAK:

•    HP Magyarország
•    Skoda Magyarország
•    Unilever Magyarország
•    CHS Hungary Kft.
•    VI.kerületi Önkormányzat
•    Globus Konzervipar Zrt.
•    SIO Magyarország
•    AXA Bank Zrt.
•    Magyar Állami Operaház
•    Budapesti Operabál Kft.
•    Budapest Sportaréna
•    WestEnd City Center
•    Magyar Posta
•    Mol
•    Ella Bank
•    CIB Bank
•    Event and More Rendezvényszervező Kft.
•    Dekra Arbeit
•    AEGON Biztosító
•    Böllhoff
•    First Media Kft.
•    BGF
•    ELTE Jogi Továbbképző Intézet

 

Kapcsolat